Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga
Mościchowska
Producent: PWN
Pierwsza polska publikacja o roli badań z
użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka
pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem,
którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i
wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu
w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć
badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na
wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy
dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi
poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności
badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania
logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka
stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza
argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o
realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak
i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi
różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim
pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań. Autorki
przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej
spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i
dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:
pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej
metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej
przeznaczeniu, plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do
danego kontekstu, dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić
uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, ciekawostki,
polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo
doświadczonych badaczy, przykład, czyli praktyczne zastosowanie
metody w konkretnym projekcie.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
99.00
79.20
PLN
Przejdź do sklepu