Wybij się - Gary Vaynerchuk
Producent: OSM Power
Obserwujesz znanych influenserów w sieci? Widzisz
pasjonatów, którzy na swoich zainteresowaniach budują swoje marki
osobiste i biznesy? Podglądasz, jak twoja konkurencja w branży,
zyskuje na popularności w internecie? Może zastanawiasz się, jak
oni to robią lub nawet sam próbujesz swoich sił, ale twoje
działania nie przynoszą, aż tak spektakularnych efektów?
Jeśli tak, to powinieneś przeczytać książkę Gary’ego
Vaynerchuka „Wybij się!”. Jak mówi sam autor, teraz jest idealny
czas, aby zamienić swoją pasję w biznes i zarabiać na życie robiąc
to, co kochasz. A można wykorzystać do tego moc internetu i mediów
społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy YouTube.
„Wybij się!” jest instrukcją, jak krok po kroku odnaleźć się w
globalnej sieci. W „WYBIJ SIĘ!” ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA:
co zrobić, by twoją pasję i wiedzę ekspercką przekuć w pomysł na
biznes on-line? jak użyć internetu do budowania swojego brandu w
tej dziedzinie? jak potem wykorzystać swoją markę osobistą do
promocji twojego biznesu? jak stać się influenserem? A to wszystko
poparte jest konkretnymi przykładami, prawdziwymi historiami i
gotowym wzorem, który sprawdził się już nie raz. Oto kilka lekcji,
które odnajdziesz w „Wybij się!”: 1. Opowiadanie historii jest
najważniejszą koncepcją biznesową na obecnym rynku. 2. Nowoczesny
marketing opiera się na byciu wiernym sobie i przejrzystości. 3.
Uwagę odbiorców można przekuć w pieniądze. 4. Budowanie biznesu
online wokół swojej pasji, nie musi oznaczać rezygnacji z
codziennej pracy. 5. Wybierz swoje ulubione medium do komunikacji z
klientami. „Wybij się!” to książka, którą po prostu
bierzesz, CZYTASZ i DZIAŁASZ! Gary Vaynerchuk kto to?
Gary Vaynerchuk – jeden z wiodących ekspertów
marketingowych na świecie. Zbudował swoją karierę dzięki podążaniu
dokładnie tam, gdzie kierowała się uwaga klientów. Zaraz po
ukończeniu szkoły, Gary zaangażował się w rodzinny biznes z winami,
który rozwinął 4 milionów dolarów w obroty o wielkości 45 milionów
dolarów rocznie i zrobił to zaledwie w 5 lat. Obecnie prowadzi
VaynerMedia, jedną z najbardziej rozchwytywanych agencji marketingu
internetowego na świecie. W trakcie swojej kariery, Gary stał się
inwestorem, specjalizującym się w projektach związanych z
internetem i mediami społecznościowymi. W jego portfolio znajdują
się m.in. Snapchat, Facebook, Twitter, Uber. Jest też fundatorem
funduszu VaynerRSE. Niedawno Gary pojawił się razem z takimi
gwiazdami show biznesu jak Gwyneth Paltrow, Jessica Alba i
Will.I.Am w programie wyprodukowanym przez firmę Apple’a Planeta
aplikacji, w której pokazane zostaną prawdziwe zmagania
przedsiębiorców próbujących wdrożyć nową aplikację. Bycie
właścicielem, szefem i inwestorem nie zmieniło i nie obniżyło jego
aktywności w social media. Nadal jest bardzo aktywny, publikując
rocznie miliony treści edukacyjnych, inspiracyjnych i biznesowych.
To sprawia, że ekonomia wdzięczności działa bardzo mocno w jego
przypadku i każdy kolejny pomysł cieszy się ogromnym
zainteresowaniem klientów i potencjalnych partnerów
biznesowych.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
68.00
PLN
Przejdź do sklepu