Mądrzej, szybciej, lepiej - Charles Duhigg
Producent: PWN
Młoda kobieta rzuca studia doktoranckie i zaczyna grać
w pokera. Wdrożywszy się w system analizowania możliwych
scenariuszy i wyliczania szans na ich ziszczenie, potrafi określić
z góry błędy swoich przeciwników i staje się jedną z najlepszych
zawodniczek na świecie. Grupa specjalistów Google przez cztery lata
gromadzi dane na temat funkcjonowania najlepszych zespołów
pracowniczych, aby ogłosić, że ważniejsze jest to, co łączy grupę,
niż jej personalny skład. Generał piechoty morskiej Stanów
Zjednoczonych, widząc niskie morale ochotników, układa od nowa
program szkolenia w obozie dla rekrutów. Okazuje się, że
wypracowanie postawy „ukierunkowanej na działanie” może zmienić
nawet najbardziej rozchwianych nastolatków w niepokonanych
zdobywców. Termin premiery Krainy lodu wytwórni Walt Disney
Pictures zbliża się wielkimi krokami. Katastrofa wisi w powietrzu,
jednak zespół produkcyjny otrząsa się z niemocy, przeżywa twórczy
przełom i w efekcie powstaje jeden z najlepszych filmów animowanych
w historii kina. Co łączy tych wszystkich ludzi? Wiedza, że
efektywność to umiejętność dokonywania wyborów i podejście do
codziennych obowiązków. To odpowiednie postrzeganie małych celów na
tle dużych wyzwań, to kultury organizacyjne, które budujemy jako
liderzy, nie zamykając się na postęp. To wreszcie stosunek do
informacji. Te aspekty różnią ludzi produktywnych od zapracowanych.
Mądrzej, szybciej, lepiej traktuje o ośmiu kluczowych obszarach –
od motywacji i umiejętności wyznaczania celów aż po zagadnienie
koncentracji i dokonywanie wyborów – które tłumaczą, jak to się
dzieje, że niektórzy ludzie i niektóre firmy tak wiele potrafią
zrobić. Opierając się na najnowszych badaniach naukowych w
dziedzinie neurologii, psychologii i ekonomii behawioralnej, jak
również na doświadczeniach dyrektorów generalnych, reformatorów
oświaty, generałów wojska, agentów FBI, pilotów samolotów
pasażerskich i scenarzystów z Broadwayu, autor udowadnia, że
najbardziej produktywni ludzie, firmy i organizacje faktycznie
działają inaczej, ale to nie wszystko. Oni zupełnie inaczej widzą
świat i inaczej podejmują decyzje. Charles Duhigg – zdobywca
Nagrody Pulitzera, jest dziennikarzem śledczym w „The New York
Times” i autorem bestsellerowej książki Siła nawyku. Otrzymał
nagrody National Academy of Sciences, National Journalism i Gorge
Polk. Jest absolwentem Harvard Business School oraz Uniwersytetu
Yale. Mieszka na Brooklynie z żoną i dwójką dzieci.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
59.00
53.69
PLN
Przejdź do sklepu