Content Marketing i Social Media - Barbara
Stawarz-García
Producent: PWN
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie
content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować
strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i
budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza
publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający
zaadaptowanie ich na polskim rynku.Drugie wydanie zostało
poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social
media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content
marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące
tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację
skierowaną do kobiet.Content marketing i social media stanowi
poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz
komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów,
dziennikarzy oraz właścicieli firm.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
64.00
55.04
PLN
Przejdź do sklepu