Netflix. To się nigdy nie uda - Marc Randolph
Producent: Sine Qua Non
Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak
powstawał Netflix. Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej
ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź
na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach,
jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i
klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces? Od
pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy
odpuścić. Netflix. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą
przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej
spektakularnych i mądrych lekcji przedsiębiorczości. Dawno, dawno
temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy
naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt
jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało
się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak
właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na
pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów DVD.
Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam
objął fotel dyrektora generalnego. Teraz, przy blisko 170 milionach
subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, ale na
początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny start-up, a na każdym
kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który musiał przekonać
własną matkę do zainwestowania w swój biznes, walczyć z padającymi
serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać
Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy
wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić
świat – nawet jeśli wszyscy wokół mówią, że to się uda.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
45.00
38.70
PLN
Przejdź do sklepu