Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
- Grzegorz Miłkowski
Producent: Helion
Dobrze prowadzony content marketing to podstawa
efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań
promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą
przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą -
regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy
czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się
potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie
korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym
momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala
również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz
sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek,
które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i
stronach. Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować
skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z
ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub
tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi
zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie
medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo
niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje
wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać
skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z
odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze
części: - Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami
rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach
własnych.- Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze
techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego- Na
koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu ?
takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać
innym
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
39.90
34.31
PLN
Przejdź do sklepu