Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young
Producent: Arkady
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce
cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe
wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young,
wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej
sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather,
napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia
elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu”
cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych
oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii
reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy
zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. David
Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej
wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler "Ogilvy o
Reklamie" podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu,
PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe
sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem. Wszechstronna
tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia: • ZACHOWANIE SIĘ
MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM• ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO•
TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ• TRZY POLA
BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆI CIĄGŁOŚĆ HANDLU•
ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYMA SPOŁECZEŃSTWEM•
OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH• PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW
DANYCH• INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
79.00
63.20
PLN
Przejdź do sklepu