E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online. -
Grupa Marketer
Producent: Grupa Marketer
Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co
stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki
którym usprawnisz i rozwiniesz swój sklep
internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online? Książka
„E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online”
to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla
ikomersiaków. Autorzy książki – właściciele sklepów internetowych i
praktycy sprzedaży – udzielają lekcji prowadzenia sklepu
internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone
rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów,
jakie przydarzyły się im w e-commerce. W publikacji znajdziesz
odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych właścicieli
sklepów internetowych, m.in.: Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z
pracą na etacie? Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci?
Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce? Jak
zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi? Jak sobie radzić
z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu? Jak oceniać atrakcyjność
potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu? Jak skutecznie
sprzedawać na Allegro i na Amazonie? Jak zwiększać wartość zamówień
i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B? Jak się
przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu
internetowego? Jakie rozwiązania popularne za granicą warto wdrożyć
w polskich e-sklepach? Uwaga! 290 stron sprawdzonej
wiedzy! Książka zawiera tylko dwie ilustracje – leniwca, który
skończył medycynę oraz kota w jacuzzi z kawy. Co znajdziesz w
książce? 5 przepisów na najlepszy e-sklep Czy na rynku jest jeszcze
miejsce na kolejny e-sklep? Jak sprawić, aby klienci go pokochali,
i wyróżnić się spośród konkurencji? Sprawdzamy, co to znaczy, że
jakiś sklep internetowy jest najlepszy na świecie, czy istnieje na
niego uniwersalny przepis i jakich składników użyć, żeby go
stworzyć. 51 praktycznych lekcji e-commerce Przedstawiamy
odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych ikomersiaków:
jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie, jak dzięki
automatyzacji usprawnić e-sklep, jak dbać o klientów, dla kogo jest
sprzedaż na Amazonie i jakie popularne zagranicą rozwiązania warto
wdrożyć. Cenne rady od 45 autorów – praktyków Do współpracy
zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy
podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o
często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy.
Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla
innych ikomersiaków. 20 prezentacji e-sklepów od kulis Pokazujemy
kalejdoskop polskiego e-handlu. Przedstawiamy informacje o
najefektywniejszych działaniach i kanałach sprzedaży, najlepiej
konwertujących usprawnieniach w 20 polskich sklepach internetowych
B2C i B2B o różnej wielkości i z różnych branż. Dlaczego warto?
Oszczędzisz czas i pieniądze Przeczytasz 51 cennych lekcji, w
których znajdziesz wskazówki, które uchronią Cię przed popełnieniem
często kosztownych błędów i pomogą stworzyć e-sklep, który
pokochają klienci. Praktyczne porady od ikomersiaków dla
ikomersiaków Zyskasz dostęp do cennej wiedzy praktyków e-commerce
Sprawdzisz, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza.
Odkryjesz sprawdzone rozwiązania Poznasz przetestowane przez
liderów branży narzędzia i dowiesz się, co działa w polskim
e-commerce, a co się nie sprawdza. Poznasz najnowsze trendy Dowiesz
się, jakie trendy rynkowe w e-commerce warto obserwować i jakie
popularne zagranicą rozwiązania wdrożyć. Książka od redakcji
„E-commerce w Praktyce” Poradnik został przygotowany przez redakcję
czasopisma „E-commerce w Praktyce”, które ukazuje się na rynku od
2017 r. i jest cenione za merytoryczne i praktyczne treści oraz
przystępną formę prezentacji materiałów. Każde wydanie kwartalnika
to ponad 100 stron sprawdzonej wiedzy o e-commerce, dzięki której
poznasz najnowsze trendy i narzędzia oraz rozwiniesz i zwiększysz
sprzedaż online. Do współpracy przy książce E-commerce w praktyce.
Lekcje skutecznej sprzedaży online zaprosiliśmy właścicieli
e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi
rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie
przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych,
praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków. Kalejdoskop polskiego
e-handlu Ciekawe działania, największe wyzwania i plany rozwoju
przedstawiają przedstawiciele sklepów internetowych: AMW,
Answear.com, Chocolissimo.pl, Coffeedesk.pl, CzasKawy.pl,
Decathlon.pl, Domodi.pl, DrTusz.pl, imready.eu, Kinkywinky.pl,
Komputronik.pl, Kubotastore.pl, Lancerto.com, Morele.net,
napogloves.com, notiOne.pl, Pomadziarz.pl, Senetic.pl, SIG.pl,
TIM.pl, TULsie.pl, wHamaku.pl, Zalando.pl, Z-miłości.pl. Cennymi
wskazówkami dzielą się: Jakub Gierszyński dyrektor ds. e-commerce i
marketingu w firmie Inter Cars SA Marcin Janczewski współzałożyciel
sklepu DrTusz.pl Paweł Mielczarek entuzjasta sprzedaży na Allegro i
autor bloga vSprint.pl Michał Wojas e-commerce manager w firmie
Wojas SA Pauli
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
69.90
60.11
PLN
Przejdź do sklepu