photo
E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online. - Grupa Marketer
Producent: Grupa Marketer
Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki którym usprawnisz i rozwiniesz swój sklep internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online? Książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków. Autorzy książki – właściciele sklepów internetowych i praktycy sprzedaży – udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów, jakie przydarzyły się im w e-commerce. W publikacji znajdziesz odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych właścicieli sklepów internetowych, m.in.: Jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie? Jak zbudować silną markę, którą pokochają klienci? Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce? Jak zmniejszyć liczbę zwrotów oraz koszty ich obsługi? Jak sobie radzić z rosnącymi kosztami pozyskiwania ruchu? Jak oceniać atrakcyjność potencjalnych rynków zagranicznych dla e-sklepu? Jak skutecznie sprzedawać na Allegro i na Amazonie? Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze się opiekować klientami w e-commerce B2B? Jak się przygotować do sprzedaży lub kupna działającego sklepu internetowego? Jakie rozwiązania popularne za granicą warto wdrożyć w polskich e-sklepach? Uwaga! 290 stron sprawdzonej wiedzy! Książka zawiera tylko dwie ilustracje – leniwca, który skończył medycynę oraz kota w jacuzzi z kawy. Co znajdziesz w książce? 5 przepisów na najlepszy e-sklep Czy na rynku jest jeszcze miejsce na kolejny e-sklep? Jak sprawić, aby klienci go pokochali, i wyróżnić się spośród konkurencji? Sprawdzamy, co to znaczy, że jakiś sklep internetowy jest najlepszy na świecie, czy istnieje na niego uniwersalny przepis i jakich składników użyć, żeby go stworzyć. 51 praktycznych lekcji e-commerce Przedstawiamy odpowiedzi na pytania najczęściej nurtujące innych ikomersiaków: jak pogodzić prowadzenie e-sklepu z pracą na etacie, jak dzięki automatyzacji usprawnić e-sklep, jak dbać o klientów, dla kogo jest sprzedaż na Amazonie i jakie popularne zagranicą rozwiązania warto wdrożyć. Cenne rady od 45 autorów – praktyków Do współpracy zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków. 20 prezentacji e-sklepów od kulis Pokazujemy kalejdoskop polskiego e-handlu. Przedstawiamy informacje o najefektywniejszych działaniach i kanałach sprzedaży, najlepiej konwertujących usprawnieniach w 20 polskich sklepach internetowych B2C i B2B o różnej wielkości i z różnych branż. Dlaczego warto? Oszczędzisz czas i pieniądze Przeczytasz 51 cennych lekcji, w których znajdziesz wskazówki, które uchronią Cię przed popełnieniem często kosztownych błędów i pomogą stworzyć e-sklep, który pokochają klienci. Praktyczne porady od ikomersiaków dla ikomersiaków Zyskasz dostęp do cennej wiedzy praktyków e-commerce Sprawdzisz, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza. Odkryjesz sprawdzone rozwiązania Poznasz przetestowane przez liderów branży narzędzia i dowiesz się, co działa w polskim e-commerce, a co się nie sprawdza. Poznasz najnowsze trendy Dowiesz się, jakie trendy rynkowe w e-commerce warto obserwować i jakie popularne zagranicą rozwiązania wdrożyć. Książka od redakcji „E-commerce w Praktyce” Poradnik został przygotowany przez redakcję czasopisma „E-commerce w Praktyce”, które ukazuje się na rynku od 2017 r. i jest cenione za merytoryczne i praktyczne treści oraz przystępną formę prezentacji materiałów. Każde wydanie kwartalnika to ponad 100 stron sprawdzonej wiedzy o e-commerce, dzięki której poznasz najnowsze trendy i narzędzia oraz rozwiniesz i zwiększysz sprzedaż online. Do współpracy przy książce E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online zaprosiliśmy właścicieli e-sklepów i praktyków sprzedaży, którzy podzielili się sprawdzonymi rozwiązaniami oraz opowiedzieli o często kosztownych błędach, jakie przydarzyły im się w pracy. Efektem jest publikacja pełna cennych, praktycznych lekcji dla innych ikomersiaków. Kalejdoskop polskiego e-handlu Ciekawe działania, największe wyzwania i plany rozwoju przedstawiają przedstawiciele sklepów internetowych: AMW, Answear.com, Chocolissimo.pl, Coffeedesk.pl, CzasKawy.pl, Decathlon.pl, Domodi.pl, DrTusz.pl, imready.eu, Kinkywinky.pl, Komputronik.pl, Kubotastore.pl, Lancerto.com, Morele.net, napogloves.com, notiOne.pl, Pomadziarz.pl, Senetic.pl, SIG.pl, TIM.pl, TULsie.pl, wHamaku.pl, Zalando.pl, Z-miłości.pl. Cennymi wskazówkami dzielą się: Jakub Gierszyński dyrektor ds. e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars SA Marcin Janczewski współzałożyciel sklepu DrTusz.pl Paweł Mielczarek entuzjasta sprzedaży na Allegro i autor bloga vSprint.pl Michał Wojas e-commerce manager w firmie Wojas SA Pauli
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena: 69.90 60.11 PLN
Przejdź do sklepu