50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek
Kotarbiński
Producent: PWN
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo
praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom
firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że
marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej
formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami
marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla
przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów.
Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone
anegdotami i przykładami z życia. "Ostatnie trzy dekady to feeria
zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technologicznych,
całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu
przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli
przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest
kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest
paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki
informacji, a na ich podstawie może rozwijać firmę. Niestety, nadal
na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która
ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż,
reklamy czy najróżniejszych wymyślnych technik manipulacji i
propagandy. ( )Chciałbym, by ta książka dostarczyła odrobiny
inspiracji i refleksji każdemu, kto buduje i rozwija swoją firmę."
Ze wstępu autora
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
59.00
53.69
PLN
Przejdź do sklepu