Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza - Ken
Blanchard
Producent: MT Biznes
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi
to za ciebie! KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na
świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef
The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały
się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym
kultowego Jednominutowego Menedżera. KATHY CUFF jest konsultantem w
firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu
szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną
trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla
organizacji z całego świata. VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds.
szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest
współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i
popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką
materiałów szkoleniowych i prelegentką.Każda firma chciałaby być
znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa,
że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy,
które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą
klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich
pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze
sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych. Kelsey
Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu
sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią
otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy
kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej
Obsługi Klienta. Chociaż Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey,
z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że
może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji
nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola
sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem –
jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać. Napisana w
charakterystycznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa
Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi niezwykle pouczającą,
ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu
organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa.
Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało
ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to,
czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu,
każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem
wszystkich.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
26.90
23.13
PLN
Przejdź do sklepu