Marketing 5.0. Technologie Next Tech - Philip Kotler,
Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Producent: Poltext
PRZEDSPRZEDAŻ! Planowana dostępność oraz wysyłka
zamówień: październik 2021 Marketing 5.0. to najnowsza książka
autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego
współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana.
Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym
muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym,
zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach
biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także
technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc
marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i
uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki
zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania
nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach,
jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię
wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów
marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich
to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie
konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać
podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej
oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część
druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez
firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych
modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla
współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia
zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w
kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników,
rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy
oraz Blockchain. „Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i
świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się
kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do
przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni
z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów”.
Walter Viera, były przewodniczący International Council of
Management Consulting Institutes „Niezwykle aktualny, a
jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich
możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy
szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał
i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą
przewagę rynkową”. George Day, profesor emeritus Wharton School
przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler posiada niezrównaną
zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i
przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać,
a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie
wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i
wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa”. Kevin Lane Keller,
profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy
Dartmouth College Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog
School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako
wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall
Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli
biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z
wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki
przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie
zabiera głos na międzynarodowych forach. Hermawan Kartajaya jest
założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy
kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of
Marketing z Wielkiej Brytanii.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
49.90
42.91
PLN
Przejdź do sklepu