Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów - Perfomance
Research Associates
Producent: Nieoczywiste
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi
klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów:
wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą
reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne,
ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do
szerokiego grona odbiorców. „Jak zapewnić znakomitą obsługę
klientów” to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20
lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza
nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz
się, jak: – oczarować klientów jakością obsługi, – kreatywnie i
skutecznie rozwiązywać problemy, – postępować w obliczu różnic
kulturowych i pokoleniowych, – zbierać i analizować informacje od
klientów w celu polepszenia jakości obsługi, – radzić sobie z
kłopotliwymi klientami. Performance Research Associates – od 40 lat
prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości
obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej
na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers,
Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline,
Motorola.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
69.00
62.79
PLN
Przejdź do sklepu