Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Producent: Helion
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz,
kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się
tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z
usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale
reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet
starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na
tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów
perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i
inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie.
Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i
kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje
go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie
i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak
działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich
ulubionych książek.Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak
pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze.
Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje,
jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak
można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta
książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych —
odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych
kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest
przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w
siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko
dodatki.Pisz i bogać się!
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
49.90
42.91
PLN
Przejdź do sklepu