Siła narracji marketingowej. Jak właściwe słowa pozwalają
sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców -
Mirosław Bujko, Sebastian
Producent: MT Biznes
To nie jest kolejny poradnik!
Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem
literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i
metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych
przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne
doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator
marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla
komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają
sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz.
Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia,
zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt.
Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych
obszarów. Literatura świadoma
marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury
lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji
da się wykorzystać w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze
narracyjne techniki literatury okazują się świetnie wpływać na
skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc
wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest
niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy
przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania
sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w
pożądany sposób opinię
publiczną.Marketing, PR czy
manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że
odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie,
wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem.
Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w
książce.***Sebastian
Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza
w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską
agencją public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej
Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych
branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat
podróży, odwiedził ponad 100 krajów
świata.Mirosław Bujko – trener
biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny,
scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w
narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka.
Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i
portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i
baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty
komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą
japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi
własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim
mieczem.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
42.90
36.89
PLN
Przejdź do sklepu