Iq wzrostu 10 ścieżek rozwoju w obliczu ostrej konkurencji i
szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego - Tiffani
Bova
Producent: MT Biznes
Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie
rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją
inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne
decyzje. Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić
wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z
tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych – choć często błędnie
pojmowanych – ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może
być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych
ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się
znaleźliśmy. Tiffani Bova pomaga firmom na całym świecie w
rozwiązaniu najbardziej dotkliwego problemu: „Jak dalej się
rozwijać w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się
otoczenia biznesowego?”. Teraz zdecydowała się – nawiązując do
swojego wieloletniego doświadczenia – podzielić się z nami
kilkudziesięcioma fascynującymi i dogłębnie przeanalizowanymi
studiami przypadku, które świetnie ilustrują szanse i zagrożenia
wiążące się z obraniem każdej z dziesięciu ścieżek, to, jak owe
ścieżki ze sobą współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują
w dzisiejszym świecie biznesu. Dowiesz się, jak: Red Bull przełamał
monopol Coca-Coli i PepsiCo na rynku napojów bezalkoholowych dzięki
obraniu ścieżki penetracji bazy klientów, aby zdobyć punkt
zaczepienia w sektorze entuzjastów sportu, a następnie przeniknąć
do rynku głównego. Marvel przeobraził się z borykającego się z
problemami wydawnictwa komiksowego w olbrzyma branży rozrywkowej
dzięki obraniu strategii dywersyfikacji klientów i produktów,
przenosząc uwagę z komiksów na filmy z bohaterami ze swoich
komiksów. Starbucks przeszedł kryzys marki, kiedy to przytłoczył
swoich klientów strategią ekspansji produktowej, a następnie
skorygował kurs z przywróconym na stanowisko prezesa Howardem
Schulzem u sterów i powrócił na ścieżkę doświadczenia
konsumenckiego. Dzięki wnikliwym analizom tych i wielu innych
studiów przypadku dowiesz się, dlaczego powielanie strategii, które
sprawdziły się u twoich konkurentów, albo poleganie na strategiach,
które sprawdziły się u ciebie w przeszłości, może okazać się
błędem. Nabranie pewności w rozwijaniu firmy wymaga rozwinięcia w
sobie inteligencji wzrostu. *** Zbyt wiele firm dąży do
krótkoterminowego wzrostu, który staje się celem samym w sobie.
Takie firmy kultywują kulturę wypalenia. A przecież inteligentny
rozwój to rozwój zrównoważony i trwały. Tiffani Bova pokazuje nam,
jak go utrzymać dzięki tworzeniu kultury korporacyjnej skupionej na
celu i wykorzystaniu oddania, a nie na poświęcaniu swoich ludzi.
Arianna Huffington, założycielka i dyrektor zarządzający Thrive
Global, założycielka „Huffington Post” Książka Bovy, godna
następczyni prac Michaela Portera, to rzadki dar – otwiera nam
drzwi do nowych pomysłów i działań. Żadnych pięknych słówek, tylko
ciężko zdobyta wiedza, która może zainicjować wielkie zmiany w
organizacjach małych i dużych. Seth Godin, autor książki To jest
marketing! Wszyscy pragniemy, aby nasze firmy dobrze się rozwijały,
ale jak możemy tego dokonać? Na szczęście Tiffani Bova ma
odpowiedzi na nasze pytania. W swojej książce prezentuje nam
dziesięć ścieżek rozwoju – od stworzenia fascynującego
doświadczenia konsumenckiego po niekonwencjonalne rozwiązania.
Swoje spostrzeżenia popiera solidnymi danymi i przykładami świetnie
prosperujących przedsiębiorstw. Masz wybór: dalej krocz utartą
ścieżką albo podążaj za Tiffani Bovą prosto w przyszłość. Daniel H.
Pink, autor książki Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację
Tiffani Bova ma talent do ubierania złożonych i wnikliwych analiz w
proste i eleganckie słowa. IQ wzrostu zajmuje się najistotniejszą
kwestią w biznesie. Tom Peters, autor W poszukiwaniu doskonałości w
biznesie *** TIFFANI BOVA zajmuje się strategiami rozwoju i
innowacji w firmie Salesforce. Z jej doradztwa korzystają klienci
na całym świecie. Przez ostatnie dwadzieścia lat stała na czele
generujących przychody oddziałów w rozmaitych firmach – zarówno
tych umieszczonych na liście Fortune 500, jak i należących do grupy
start-upów. Dziesięć lat pracowała jako wybitny pracownik
analityczno-badawczy dla firmy Gartner – światowego lidera sektora
doradczo-badawczego specjalizującego się w strategicznym
wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Jej wnikliwe analizy i
spostrzeżenia pomogły zwiększyć udział w rynku i przychody takim
firmom jak Microsoft, Cisco, Hewlett-Packard, IBM, Oracle, SAP,
AT&T, Dell, Amazon-AWS i wielu innym wiodącym
przedsiębiorstwom. W ręku trzymasz pierwszą książkę
autorki.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
54.67
47.02
PLN
Przejdź do sklepu