Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz,
by skutecznie prowadzić promocję - Norbert Oruba
Producent: MT Biznes
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy?
A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce
odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe
i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne.
Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social
mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować
charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele stabilnej i
rozwojowej firmy. Dzięki temu wypłyniesz i utrzymasz się na
powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co
sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie.
Dostrzeżesz nowe szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział,
jak je wykorzystać. Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu
unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla
twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na
bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić
jednocześnie wiele działań promocyjnych. Jest podzielona na kilka
rozdziałów, w których zostały przedstawione konkretne propozycje
działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć
i co zrobić, aby działania te tworzyły spójną całość prowadzącą do
komercyjnego sukcesu twojej firmy. Poznasz wartość, jaką daje:
regularne prowadzenie bloga firmowego; komunikacja w social
mediach; korzystanie z systemu reklamowego Google Ads; współpraca z
influencerami; budowanie marki osobistej; przygotowanie do
zarządzania sytuacją kryzysową i wiele innych rzeczy, które
sprawią, że twój biznes będzie zawsze o krok przed konkurencją! W
książce znajdziesz praktyczne wskazówki i obszerne omówienie
działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój
biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline. Dlaczego
warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ: To pierwsza
polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem
sytuacji pandemicznej. Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na
kategorie tematyczne ułatwiający pracę opisywaną w poszczególnych
rozdziałach. Praktyczny poradnik pokazujący działania, które w
większości można realizować bez budżetu, jak również z
dofinansowaniem. Prosty język bez naukowej i branżowej
terminologii. Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z
prognozami zgromadzonymi w jednym miejscu. *** Ta książka
zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym
rynku. Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor
wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To klasyczna mieszanka
gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dostosowanej do
otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii
COVID-19. Każda firma, która chce obecnie zarabiać na promocji,
powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta. Grzegorz Borowiec,
e-commerce manager GlobKurier.pl Gdybym miała teraz zaczynać
karierę na rynku marketingowym, chętnie bym sięgnęła po tę książkę.
Autor pisze o trudnych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie.
Większość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobił je w
swojej karierze krok po kroku. ( ) Kolejnym walorem tej książki są
wywiady z najlepszymi fachowcami światowego marketingu. (...) To,
co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości
marketingu. Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii,
Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski Autor wyjaśnia
wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady,
praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi.
Dzięki temu nawet niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu
czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę
samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swojego
przedsiębiorstwa. dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ ***
Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i
międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów),
szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych
tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali
branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media
Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto
itd.). Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i
nagród. Obserwowany w social mediach przez kilkanaście tysięcy
osób.
Sklep: ksiegibarneja.pl
Cena:
38.35
32.98
PLN
Przejdź do sklepu